cuba cri mna gua... wargh24.. bkn2..mana saya.. ehehehe..

~~SeLamaT hArI-HaRi~~

hari - hari kita berbl0g.. mengisi waktu tatkala kesunyian
lalalalala~~

Friday, May 28, 2010

terdetik aty utk memiliki sebuah bl0g ~~

salaam semuaa...

hehehehe..

ramai nyeee.. mna nye semua owg..
huhuhuhuhh,,

ramai org memiliki blog sendiri
dgn tujuan masing2
ada yg menjadikan blog sebagai tempat berkarya
ada yg menjadikan blog sebagai diari hidup mu.. :)
ada yg menjadikan blog sebagai kesah kehidupan utk insan2 tersayang.. yalaaa... sapa2 yg tggl jauh dr keluarga

tp...
diri ini terdetik utk memiliki bl0g sebagai luahan hati..
di kala sunyi sepi...
sbg 1 hobi baru yg agk menarik :)

oky lah ni introduction utk bl0g aku...

rsa nk guna aku... nt da c0ol cket.. bru stat guna i.. atau saya.. hehehehe

ermmm.. mcm crite hindustan nih.. sbb intro aku stat ngn sebuah lagu... hehehe... rrjin2 cri laa... sedap lagu nie..

No comments:

Post a Comment