cuba cri mna gua... wargh24.. bkn2..mana saya.. ehehehe..

~~SeLamaT hArI-HaRi~~

hari - hari kita berbl0g.. mengisi waktu tatkala kesunyian
lalalalala~~

Thursday, June 17, 2010

~~rahsia kelahiran bulan 11~~


  • sukar utk dimengertikan @ difahami sikapnya ~ aku sndri xphm fe'el aku.. wargh24
  • daya firasat yg sgt tinggi & halus ~ bkn daya firasat.. daya imaginasi... +ve xpa gk... waduh24..

  • cermat & teliti ~ teliti la sgtttttttttttttttttt

  • personaliti yg dinamik ~ kah24.. statik k0wt...

  • sifat berahsia & pandai mencari rahsia

  • byk berfikir ~ ya bt0iiii smpai penin pala pehtu tid0q... kurg brckp ~ byk ckp ngn sesetgh 0wg smpi 0wg xbg ckp... tetapi mesra gtu... auwwwwww

  • berani pemurah setia ~ memang.. byk kesabaran.... bt0l3

  • TERLALU DEGIL & KERAS KEPALA ~ cm bt0l jew... tp dgq ckp gak aihhh...

  • TAK SUKA MARAH kecuali DIGUGAT... ~ jgn kau gugat kesabaranku! wargh24..

  • MUDAH AMBIL BERAT TRHDP 0WG LEN ~ smpai owg pijak kepala aku.. pdn mukaaa.. baget baek r kn...

  • pandai muhasabah diri

  • CARA BERFIKIR YG LAEN DR OWG LAEN ~ aahhh.... pelik ckettt aku niee..

  • KASIH SYG & EMOSI YG MENDALAM & ROMANTIK ~ wa ilek jew...

  • TAK BERAPA BERJAYA MENGAWAL EMOSI.. ~ aku highlight sbb bt0iii...

  • PERANGAI TIDAK DPT DIRAMAL & BERUBAH ~ aku p0wn xtawu nape... cmne nk atasi eh.. mcm negatif jew kt diri nie....

huhuhuhuhu.... semua 0wg ada kelebihan & kelemahan.. sygi lah diri anda... maka anda akn disygi oleh 0wg len.... & hargailh diri anda.. kerana DIRIMU BEGITU BERHARGA ... :)

No comments:

Post a Comment